Nokumo
Sveobuhvatno rješenje za upravljanje svim vrstama smještaja
- Podržava sve operativne aspekte (prodaju, recepciju, financije, odnose s vlasnicima i korisnicima)
- Automatska razmjena podataka s OTA kanalima (Upravljanje kanalima)
- Izravna online rezervacija s korisničkim iskustvom najviše razine
- Brza analitika za bolje poslovne odluke
- Automatizirana komunikacija s gostima i vlasnicima
- Automatizirani procesi optimizacije cijena i ponuda (Upravljanje prihodima)
Teambench
TeamBench je softversko rješenje za praćenje vremena koje korisnicima omogućuje unos podataka o njihovom korištenju vremena. Prvenstveno je namijenjen bilježenju vremena provedenog na poslu, ali se može primijeniti gdje god i kad god je potrebno bilježenje vremena
- Jednostavan i lako razumljiv
- Usmjeren na korisnika i performanse
- Omogućava potpunu kontrolu nad korisničkim vremenom
- Povećava produktivnost i učinkovitost
- Omogućava bolje upravljanje projektima
- Osigurava transparentnost na radnom mjestu
Infraroute
Jednostavno adresiranje i rutiranje
- Neovisno o pogreškama u adresiranju
- Mapiranje netočnih podataka adrese na ispravan način
- Manji broj neuspjeha u sortiranju
- Brži i raniji polasci vozača iz sortirnih centara
- Povećana kvaliteta dostave
- Očuvani i zaštićeni podaci adrese kao vrijedna imovina tvrtke
- Prema tome, nakon potpune implementacije InfraRoutea, očekuje se izravno smanjenje troškova sortiranja (ručni rad) i neizravno smanjenje troškova dostave.
Shipping API
Pomoću Shipping API-ja možete kreirati pošiljke i preuzeti narudžbe koristeći dostupne podatke adrese. Također možete validirati podatke o pošiljci i dobiti informacije o cijeni po pošiljci."
- Eliminirajte potrebu korištenja softvera koji pruža davatelj usluge dostave.
- Minimalizirajte broj nepreuzetih pošiljki.
- Eliminirajte standardne pogreške koje se događaju prilikom ponovnog upisivanja adresa primatelja u softver.
- Osigurajte da se ove pogreške ne događaju s prijenosom podataka u stvarnom vremenu i validacijom.
InfraBilling
InfraBilling omogućuje automatizaciju procesa izdavanja računa i upravljanje više korisničkih računa na jednoj platformi.
- Razvijte prilagođeni raspored
- Lako pratite koji su klijenti obračunati, a koji nisu
- Proizvedite konzistentniji priliv gotovine
InfraNS
InfraNS je sustav na razini tvrtke koji šalje SMS i e-mail obavijesti primateljima o dolaznim pošiljkama, obavještava pošiljatelja kada pošiljke prime primatelji ili upozorava kada je došlo do kašnjenja u isporuci pošiljke.
- InfraNS komunicira s drugim IT sustavima.
- Nudi stvaranje pretplate za svakog korisnika.
- Prilagođavanje obavijesti dostupno je unutar pretplata.
- Sadržaj obavijesti može se prilagoditi poslovnim potrebama korisnika.
- InfraNS nadzire cijeli proces dostave.
- Obavještava korisnike o napretku.
- Priskrbljuje potpunu kontrolu nad slanjem obavijesti.
- Uspješnost slanja obavijesti se pregledava.
Shipping Manager
Shipping manager nudi funkcionalnost praćenja pošiljaka, slanje paketa, pregled odlaznih i dolaznih pošiljaka s funkcionalnošću preusmjeravanja pošiljki na alternativne adrese i promjene datuma dostave pošiljaka.
- Dio Shipping Manager sustava.
- Korisniku omogućuje:
- Saznati trenutnu lokaciju svoje pošiljke.
- Pratiti fazu dostave svoje pošiljke.
Opcije praćenja:
- Korisnici mogu pratiti pošiljke koristeći:
- Jedinstveni broj pošiljke koji je dostavljen od pošiljatelja.
- Jedinstveni partnerski broj za referencu.
- Praćenje koda: Jedinstveni identifikator u Upravitelju dostavom.
Slanje pošiljke:
- Korisnici mogu poslati pošiljke kroz pet jednostavnih koraka:
1. Unesite detalje pošiljatelja.
2. Unesite detalje primatelja.
3. Odaberite veličinu ambalaže.
4. Odredite plaćnika za uslugu dostave i plaćanje pouzećem (pošiljatelj ili primatelj).
5. Pregledajte detalje i pošaljite!