Nokumo logo

O SHIPPING MANAGERU

hipping Manager nudi funkcionalnost praćenja pošiljki korisniku za praćenje pošiljki, slanje paketa, pregled odlaznih i dolaznih pošiljki s funkcionalnošću preusmjeravanja pošiljki na alternativne adrese i promjene datuma dostave pošiljki.

Track & Trace

Praćenje pošiljki je dio sustava Shipping Manager putem kojeg korisnik aplikacije može:

  • Saznati u bilo koje vrijeme gdje se njegov paket nalazi
  • U kojoj je fazi dostave njegov paket.

Korisnik može pratiti pošiljku koristeći:

  • Jedinstveni broj pošiljke koji dobije od pošiljatelja
  • Prema referenci koristeći jedinstveni partnerski broj
  • Korištenjem koda za praćenje, što je jedinstveni identifikator koji se može koristiti za pretraživanje pošiljki u Shipping Manageru. 

Slanje paketa

Korisnik aplikacije može poslati pošiljke kroz pet jednostavnih koraka:

  • Unos svojih podataka Unos podataka primatelja
  • Odabir veličine pakiranja
  • Odabir tko plaća troškove dostave i usluge plaćanja pouzećem (COD)
  • Pregled detalja i slanje!

 

Administracija računa

Korisnik aplikacije može upravljati svojim računom i:

  • promijeniti svoje podatke
  • promijeniti svoju lozinku
  • povezati svoj račun s Facebookom

Korisnik aplikacije može vidjeti sve svoje dolazne i odlazne pošiljke zajedno s informacijama poput broja pošiljke, datuma i statusa pošiljke. Ako je u procesu slanja korištena e-adresa ili telefonski broj primatelja, putem te reference pošiljka će biti povezana s primateljem i prikazana u odlaznim ili dolaznim pošiljkama.

POVEZANI UREĐAJI

Korisnik aplikacije može povezati svoje uređaje poput pametnih telefona i tableta. Povezivanjem uređaja, korisnik će primati obavijesti o statusu svojih pošiljki.

 

Ako trebate više informacija o Shipping Manageru, značajkama Shipping Managera ili budućem razvoju, slobodno nam se obratite u bilo koje vrijeme na adresu support@infranet.hr