Vrlo brza i laka inicijalna implementacija. Zahvaljujući intuativnom sučelju i iznimno brzom timu podrške, usvajanje detalja sustava bio je jednostavan proces. Uz njihovu pomoć brzo smo se upoznali s različitim značajkama i funkcionalnostima sustava.
S Nokumom smo u prvoj godini ostvarili uštede u razini bruto troška jednog radnog mjesta u odnosu na prethodno rješenje. To je optimiziralo naše poslovanje i smanjilo nepotrebne troškove. Utjecaj Nokuma na naše poslovne rezultate bio je odmah vidljiv, postavljajući temelje za dugoročni financijski rast i operativnu učinkovitost.
Registracija gostiju, izdavanje računa, priprema za dolazak i odlazak - nikada nije bila lakša. Zahvaljujući integriranom sustavu koji nudi Nokumo, naša administracija sada funkcionira besprijekorno. Svi koraci, od početka do kraja, odvijaju se glatko i efikasno, što nam omogućuje da se brže usredotočimo na pružanje izvanrednog iskustva našim gostima.
S Nokumom smo, u odnosu na prethodno rješenje, već u prvoj godini korištenja ostvarili uštede u razini bruto troška jednog radnog mjesta
Nokumo online booking portal pomogao nam je ostvariti znatno više direktnih rezervacija. Izvještaji su nas oduševili!
Procesi financijskih kontrola i priprema za knjiženje su nam kvalitetniji i brži nego ikada